FREE GUEST POSTING SITES YENI BAşLAYANLAR İçIN

Free Guest Posting Sites Yeni Başlayanlar İçin

Free Guest Posting Sites Yeni Başlayanlar İçin

Blog Article

Free Guest Posting Sites'in Sırları


Blog yazmaktan ok, okumay seven biriyim ve ok iyi bir blog site okuyucusu olduuma eminim. Yerli yabanc okumadm blog site yazs yok denecek kadar azdr. Hani "abi kim okuyor bunlar yea" denen her eyi BEN okuyorum. Bu yzden bu konu hakknda bilir kii olma yetkisini kendimde bulduum iin bu yazy yazmaya karar verdim.


Yoksa kompozisyon yazmaktan pek farkl olmuyor yazdklarnz. Bu zamana kadar pek ok yerden pek ok insan takip edip okudum ama Tool kadar etkili bir platform grmedim. Bloggerlarn Instagram' diyorum ben:)imdi blog site yazcam diye aldnz.


Hi birinde de urap bir ey yazmadm. Wordpress veya Wix gibi siteler elbette ok gzel ve kullanl ama alt st bir eyler yazacaksanz ve amacnz gerekten birilerinin okumas ise aracnzn masrafsz ve kolay olmas ok daha mantkl deil mi?


zgnm ama bu bilimsel bir gerek! Kendi markanz vardr, ne bileyim ayr bir dijital bilinirlik yaratmsnzdr yapn tabii ki web sitenizi. Engin yazlm bilgimle creti mukabilinde ben de yardmc olabilirim hatta internet sitesi yapmanza:)CSS: sitenizin grnm ve layout zelliklerini ayarlayan dosyalardr. Ama blog yazma olaynn balarndaysanz, inann bana kimse sizin kiisel internet sitenize zellikle girmiyor.


Free Guest Posting Sites için yeni adım adım harita


O mail listeleri falan da hikaye. Siz yaznz okuyucunun nne kt diye SREKL bir ekilde karmadka kimse sizin linki biography'da olan yazlarnz takip etmiyor malesef. Kendimden biliyorum. Kimse takip etmedi yani. Ben de takip etmiyorum zaten. Ama Medium'da yle mi? Hayr. Takip zellii var. Birinin bir yazsn beendimde hemen takip ediyorum.


Ayrca Facebook ve Twitter entegrasyonu sayesinde direk oralarda da paylap Medium'da hesab olmayanlara da ulaabiliyorsunuz. Bir de mail listesine mail brakmay sadece karlnda bedava bir e-book ya da kod falan alacaksam yapyorum.


Free Guest Posting SitesFree Guest Posting Sites
Yaam belirtisi bir nevi. Medium'da yazdnz yazlara" (alk)" atlyor. Bu dier sosyal alardaki butonuyla ayn ey.


Harika bir gei bence. Bir de bir yaz okurken "(altn izme)" zellii var. Bu da yine en beendiim zelliklerden biri nk zellikle bir yaz okurken sevdiiniz szlerin altn izebiliyorsunuz. Tpk fosforlu kalemle boyar gibi. Dahas bu altn izdiiniz blmler yine profilinizde gzkyor. Ayrca dier kullanclar tarafndan da grlebiliyor. Ben sevdiim yazarlara girip bakyorum mesela neyin altn izmi diye.


Free Guest Posting Sites hakkında her şey




:P) Fanlarm da tabiki erkek arkadam ve bir ka yakn arkadam. Hahaha:D Bu verilere gre modellikte nasl paray krdm daha ok anlatmam gerekir ama ben Tool'u vyorum uan:D aka bir yana genel olarak okunma orannz takip etmeniz asndan nemli bir zellik.


Medium'da buna "membership" deniyor. Participant (yani costs ye) olmanz iin aylk 5$ gibi bir cret demeniz gerekiyor. Bu sayede takip ettiiniz yazarlarn sadece costs yelere ak olan "member just" yazlarn okuyabiliyorsunuz.


Bloggerlktan para kazanmak gibi bir hedefiniz varsa ya da yazdmn maddi bir karl olsun diyorsanz durmayn, premiuma ykselin. Yani blog writer gelir modeliniz illa takipi kasarak sama sapan markalarn sama sapan rnlerini tantarak aldnz (iyi ihtimalle) bir ka container olmak zorunda deil. "Ay ben bunu denedim inanlmazd kesinlikle tavsiye ediyorum" diyen tiplerden olmak zorunda deilsiniz.


Kullandm bir internet sitesinin mobil uygulamas olmas benim iin ok nemli nk ben her iimi telefondan hzlca halletme fikrini ok seviyorum. Tool'a web sitesinden kaydolur kaydolmaz hemen appini indirdim ve yazlarm telefonda yazmaya baladm.


Free Guest Posting Sites Hakkında Az Bilinen Gerçekler


Bir de kaydettiim yazlar da yolda filan telefonumdan okuyabiliyorum. Hemen bir hesap alp yazmaya balayn bence. Usuz bucaksz bir dnce okyanusu var burda.


Private yaz applerine onlarca dolar vermekten kurtuldum sayesinde. Kpeklerimizin kedilerimizin rsk olur inallah:D.


Seo (arama motoru optimizasyonu) yaparken blog kullanm artk kanlmaz bir hal ald. Advertisement blog denmiyor da haber, terminoloji, faydal linkler gibi bir ok ismiler veriliyor., iletiim, rnler gibi bir okay blmler var.


Peki blog site da neler yazlmal. Blog site da aratrmalar, konu ile ilgili dnceleri, farkl bak alarn yazabilirsiniz. Web sitenizin ierii ile ilgili her gn bir ok haber ve bilgi paylam oluyor.


Free Guest Posting Sites hakkında her şey


Free Guest Posting SitesFree Guest Posting Sites
Softhan Multimedya Blog blmnde bu yazy paylayorum. Bu makale ok gzel bir rnei.


Blog kullanmnda ki en nemli husus, web sitesinin ierii ile alakal konular yazlmal ve zgn yazlar olmal (duplicate paste olmamal).








Free Guest Posting Sites'in En İyi Yönü


000 dolarn stnde; blog site okuyanlarn %60' erkek ve blog okuma alkanl olanlarn %73' 5 yldan uzun sredir net balantsna sahip. Blog site okuyanlarn %28'i blog okumak iin RSS kullanyor. 2005 sonunda yaplan baka bir aratrmaya gre de web kullanclarnn %38'i blog site kelimesinin anlamn bildiklerini, %27'si ise blog site okuduklarn belirtmitir. Blogosferin nabzn tutma misyonundaki Technorati'nin istatistiklerine gre, gnde 50.


Bloglarn kullanm 1999 ylnda Blogger'n bu hizmeti vermeye balamas ve ksa sre sonra bunu cretsiz hale getirmesi ile yaygnlamtr. 2003 yl ubat aynda Google, Blogger' satn ald ve Google ara ubuuna, ziyaret edilen sayfann adresini dorudan bloa girmeyi salayan 'Blog This!' tuu yerletirdi. ngilizce bilen ou kii ilk defa bu dme sayesinde bloglar ile tanmtr.


Free Guest Posting SitesFree Guest Posting Sites
Hlen en alright blog yaratlan sistemlerden biri olan Live, Journal, yazdklarn herkesle paylamak istemeyen ve grup balarna nem veren kiiler tarafndan tercih ediliyor. Microsoft'un Windows Live Spaces adl blog site sistemi de, MSN yelerine sunulan Windows Live Messenger hizmetine ilikilendirilince ciddi bir yaylma gstermitir. yelerin fotoraf albm oluturmasna izin veren sistem, bloglarn gncellendii anda paylalmasn salayan dahili bir yapya da sahiptir. Ayrca, Windows Live Messenger daha ok sohbet amacyla kullanlan bir servis olduundan, Space'lerde yer alan bloglar da daha ok resim ykleme alan olarak kullanlmaktadr. Microsoft, 27 Eyll 2010'da, Windows Live Spaces servisini durduracan aklam ve kullanclarna blog'larn cretsiz olarak Word, Press. com'a tama olana sunmutur. Hzla byyen ve ciddi bir akm haline gelen blog site dnyasnda, nternetin devlerinden Yahoo! da 2005 ylnn Mart aynda kendi blog sistemi Yahoo! 360' atn ilan etmi, ancak 2012 ylnda ise Yahoo!'nun verdii bu hizmet Yahoo! tarafndan sonlandrlmtr.


nternet zerinde bireysel olarak oluturulan, genel veya belli bir odak noktas olan blog site eididir. Byk oranda blog yazarnn ismini veya takma adn alrlar. Yazarn bireysel gnl olmak dnda gndemi kendi kalemi ile yanstt ortamdr. Bu tr bloglar ok fazla deneyimi olmayan kiilerin bile kullanabilecei ve sayfalarn dzenleyebilecei yapdadr ve daha ok gnlk olarak kullanlrlar.


Free Guest Posting Sites İçin Kullanılacak En İyi Tek Strateji


Bloglarda en fazla rastlanan trdr. Kiisel bloglar zellikle de boy dnemde olduka byk yaygnlama gstermitir.


Komnite olarak da adlandrlan bu trdeki bloglarn ou kendi sunucularndaki blog yazlmn kullanmaktadr. Tarihsel olarak ise, Live, Journal'da oluan bir kltr mirasn devam ettirmektedirler.


Free Guest Posting SitesFree Guest Posting Sites


Hatta en nl irket bloglarn tutan Microsoft alanlar, samimiyetlerine inandrmak iin ara sra rakip firmalarn rnlerini de vmekte, reklamn yapmaktadr.


Ancak blog internet sitelerinin dnda blog site yazlar bireysel internet siteleri ile kurumsal internet sitelerinde bir sayfa olarak da bulunmaktadr.


Free Guest Posting Sites İle İlgili Ayrıntılı Notlar


Blog yazan kiilere blogcu ya da blogger advertisement verilmektedir. Bloglama ise bir gncelleme durumunu ifade etmede kullanlr. Blog site yazarken kendi kiisel dnce ve fikirlerinizi eitli grsel, animasyon, video clip, grnt ve fotoraf ile de anlatmanz mmkn!


Kurumsal bir web sitesinde yer alan blog sayfas ise internet sitenin seo almas ile ne karlr. Bloglar daha ok bir kii tarafndan kaleme alnrlar ve zaman ierisinde periyodik olarak gncellenebilir.


Blog site gruplar hemen hemen her yerde farkl ilgi alanlarna sahip olan kiilerden renilen, fikirleri nemsenen ve bu bloglar araclyla ortak fikir sahibi kiilerin arkada ortamlarna dahil olma ya da birlikte ortak hareket etme gibi durumlarn grld bilinmektedir. Bloglar okuyucularn yazlanlardan en iyi ekilde faydalanmasna ynelik olarak tasarlanmtr. Bu adan bakldnda 3 temel prensiple hareket etmektedir.


Zaman ierisinde artan blog owner ve blog siteleri bu algy altst etmeye yeter de artar bile. nceden teknik arka plan almalar daha yzeysel seyrederken bugn blog sayfalarna daha fazla zen gsterilmektedir. te yandan blog sitesi olmayan yani kurumsal sitelerde kullanlan blog sayfalarnn da nemi oktur. Kurumsal internet siteleri kendi iletmeleri temelinde ierikler olutururlar.


Free Guest Posting Sites İle İlgili Bu Rapora Bakın


Tam da bu noktada blog site sayfalar devreye girer. Blog sayfalar ile yzlerce ierik oluturabilirsiniz. Koskoca bir ariv! Blog site yazlarnda en burada son yazlan yaz en nde grnr. Bunun temel sebebi ise blog site sayfasna giri yapan herkesin yazlan en child yazy okumas salanr. Srekli olarak dzenli bir ekilde eklediiniz yazlar sayfann aasna doru bir ak gsterecektir.


Free Guest Posting SitesFree Guest Posting Sites
Fakat btn bloggerlar yaz yazarken yorum tekniinden yararlanmayabilir. Bundan dolay da karlkl iki kii konuuyormu gibi bir mantkla yaz yazarlar. Btn bunlarn yan sra metin ieriine yorum ksm ak hale getirilerek okuyucularn da yorum yapmas salanabilir.


Yorum modl sayesinde ziyaretiler gzlemlerini, bilgilerini, dncelerini, eletirilerini ve sorularn gndererek bir fikir kulb haline getirebilirler. Bir blog sitesine ya da kurumsal internet sitenizde bir blog sayfasna sahip olmanz boy derece nem tekil etmektedir. Free Guest Posting Sites.


Dnn bilgisi ile bugn ynetmek pek de mmkn deildir. Bu sebeple bloggerlar yani blog yazarlar gncel olan bilgileri srekli olarak takip ederler. Internet Sitenizde Neden Bir Blog Sayfas Oluturmalsnz? Kurumsal bir internet sitesine sahip olmann en nemli tartmas Google'da st sralara kp kmamakla ilgilidir. Google ya da Yandex gibi arama motorlarnda st sralara kmak isteyen internet siteleri Search engine optimization almalarna bavurmaktadr.








Free Guest Posting Sites Hakkında 5 Basit Söz Açıklandı


Blog yazmaktan ok, okumay 7 biriyim ve ok iyi bir blog site okuyucusu olduuma eminim. Yerli yabanc okumadm blog site yazs yok denecek kadar azdr. Hani "abi kim okuyor bunlar yea" denen her eyi BEN okuyorum. Bu yzden bu konu hakknda bilir kii olma yetkisini kendimde bulduum iin bu yazy yazmaya karar verdim.


Yoksa kompozisyon yazmaktan pek farkl olmuyor yazdklarnz. Bu zamana kadar pek ok yerden pek ok insan takip edip okudum ama Tool kadar etkili bir platform grmedim. nk etkileim, paylam ve ortak system olma asndan Medium'u tek geerim. Bloggerlarn Instagram' diyorum ben:)imdi blog site yazcam diye aldnz. "domainlerin" ve "hostinglerin" otomatik yenilemelerini kapatn ve neden Medium'da yazmanz gerektiine bir bakalm.


Ayn Instagram, Facebook ve Twitter gibi, hesap alp profil oluturup bedava kullanabiliyorsunuz. Bundan nce yaz yazmak iin belki 10 tane alan ad satn almtm. Hi birinde de urap bir ey yazmadm. Wordpress veya Wix gibi siteler elbette ok gzel ve kullanl ama alt st bir eyler yazacaksanz ve amacnz gerekten birilerinin okumas ise aracnzn masrafsz ve kolay olmas ok daha mantkl deil mi? Onca template'e verdiiniz paraya ya da benim gibi crackliyorsanz emee deymiyor bence.


Free Guest Posting Sites'in en iyi yanı


zgnm ama bu bilimsel bir gerek! Kendi markanz vardr, ne bileyim ayr bir dijital bilinirlik yaratmsnzdr yapn tabii ki web sitenizi. Engin yazlm bilgimle creti mukabilinde ben de yardmc olabilirim hatta internet sitesi yapmanza:)CSS: sitenizin grnm ve layout zelliklerini ayarlayan dosyalardr. Ama blog yazma olaynn balarndaysanz, inann bana kimse sizin kiisel internet sitenize zellikle girmiyor.


O mail listeleri falan da hikaye. Siz yaznz okuyucunun nne kt diye SREKL bir ekilde karmadka kimse sizin linki biography'da olan yazlarnz takip etmiyor malesef. Kendimden biliyorum. Kimse takip etmedi yani. Ben de takip etmiyorum zaten. Ama Medium'da yle mi? Hayr. Takip zellii var. Birinin bir yazsn beendimde hemen takip ediyorum.


Ayrca Facebook ve Twitter entegrasyonu sayesinde direk oralarda da paylap Tool'da hesab olmayanlara da ulaabiliyorsunuz. Bir de mail listesine mail brakmay sadece karlnda bedava bir e-book ya da kod falan alacaksam yapyorum. Dier trls bile bile spamlenmek gibi hissettiriyor. Medium mu Wordpress mi detayl karlatrma iin una bir gz atabilirsiniz.


Free Guest Posting Sites Hakkında Bilmeniz Gereken İşaretler


Free Guest Posting SitesFree Guest Posting Sites
Neden? nk her ey daha ok "beeni" daha ok "yorum" iin. nsanlar size beeni ve yorum attka yani etkileiminiz ykseldike bir dijital platform haline geliyorsunuz. Yaam belirtisi bir mole. Medium'da yazdnz yazlara" (alk)" atlyor. Bu dier sosyal alardaki butonuyla ayn ey. in gzel yan u, sizi alklayan insanlarn profilinde gzkyorsunuz.




Harika bir gei bence. Bir de bir yaz okurken "(altn izme)" zellii var. Bu da yine en beendiim zelliklerden biri nk zellikle bir yaz okurken sevdiiniz szlerin altn izebiliyorsunuz.


:P) Fanlarm da tabiki erkek arkadam ve bir ka yakn arkadam. Hahaha:D Bu verilere gre modellikte nasl paray krdm daha ok anlatmam gerekir ama ben Medium'u vyorum uan:D also known as bir yana genel olarak okunma orannz takip etmeniz asndan nemli bir zellik.


Şehirdeki En Son Beş Haber Free Guest Posting Sites


Medium'da buna "subscription" deniyor. Participant (yani costs ye) olmanz iin aylk 5$ gibi bir cret demeniz gerekiyor. Bu sayede takip ettiiniz yazarlarn sadece costs yelere ak olan "participant just" yazlarn okuyabiliyorsunuz.


Bloggerlktan para kazanmak gibi bir hedefiniz varsa ya da yazdmn maddi bir karl olsun diyorsanz durmayn, premiuma ykselin. Yani blog owner gelir modeliniz illa takipi kasarak sama sapan markalarn sama sapan rnlerini tantarak aldnz (iyi ihtimalle) bir ka bin olmak zorunda deil. "Ay ben bunu denedim inanlmazd kesinlikle tavsiye ediyorum" diyen tiplerden olmak zorunda deilsiniz.


Kullandm bir web sitesinin mobil devamını oku uygulamas olmas benim iin okay nemli nk ben her iimi telefondan hzlca halletme fikrini ok seviyorum. Free Guest Posting Sites. Medium'an internet sitesinden kaydolur kaydolmaz hemen appini indirdim ve yazlarm telefonda yazmaya baladm.


Bilmeniz Gereken Free Guest Posting Sites ile İlgili İşaretler


Bir de kaydettiim yazlar da yolda filan telefonumdan okuyabiliyorum. Hemen bir hesap alp yazmaya balayn bence. Usuz bucaksz bir dnce okyanusu var burda.


Personal yaz applerine onlarca dolar vermekten kurtuldum sayesinde. Free Guest Posting Sites. Kpeklerimizin kedilerimizin rsk olur inallah:D.


Free Guest Posting SitesFree Guest Posting Sites
Birinci neden; arama motorlarnda n plana kmanz iin gerekli. Search engine optimization (arama motoru optimizasyonu) yaparken blog kullanm artk kanlmaz bir hal ald. Ad blog site denmiyor da haber, terminoloji, faydal linkler gibi bir ok ismiler veriliyor. Biz blog site diyelim. Internet sitesinde yaynlamanz gereken baz blmler vardr, bunlar hizmetler, biz kimiz?, iletiim, rnler gibi bir okay blmler var.


Free Guest Posting Sites'in en iyi yanı


Peki blog site da neler yazlmal. Blog site da aratrmalar, konu ile ilgili dnceleri, farkl bak alarn yazabilirsiniz. Internet sitenizin İnternet sitesi ierii ile ilgili her gn bir ok haber ve bilgi paylam oluyor.


Softhan Multimedya Blog site blmnde bu yazy paylayorum. Bu makale ok gzel bir rnei.


Blog site kullanmnda ki en nemli husus, internet sitesinin ierii ile alakal konular yazlmal ve zgn yazlar olmal (duplicate paste olmamal).

Report this page